............ Tartalom ........... Naturalpatika ........... Változókorban ........... Netrendelő ........... Termékek ........... Árak ........... Megrendelőlap ........... Vendégkönyv ............
E-mail

A változókor környékén rengeteg nőt sújt a depresszió enyhébb vagy súlyosabb formája.

Egyesek az antidepresszánsok szedésétől várnak enyhülést, holott ezek ilyen irányú alkalmazását számos szakértő nem tartja célravezetőnek.

A hormonterápia és az antidepresszánsok iránt érzett bizalmatlanság sok nőt terel az alternatív módszerek felé.

Kanadai kutatók eredményei szerint az omega-3 zsírsavak fogyasztása enyhíti a sok változó korú nő által megszenvedett lelki válság és a depresszió tüneteit.

Az Université Laval orvosi karának kutatói által végzett, a The American Journal of Clinical Nutrition című folyóiratban közzétett tanulmány elsőként szolgáltat bizonyítékot arra, hogy omega-3 zsírsavakat tartalmazó étrend kiegészítőkkel hatékonyan kezelhetők a menopauzával gyakorta együtt járó lelki problémák.

Dr. Michel Lucas és munkatársai a 40 és 55 év közötti korosztályból 120 nőt vontak be a kísérletbe, melynek során az alanyokat két csoportba osztva az egyik csoport tagjai napi három, összesen 1 gramm EPA-t - egy tengeri állatokban megtalálható omega-3 zsírsavat - tartalmazó gélkapszulát kaptak, míg a kontrollcsoport ugyanilyen kapszuláiban az EPA-t egyszerű napraforgó-olajjal helyettesítették.

A nyolc héten át folyó vizsgálat előtti és utáni állapot összehasonlításából világosan kitűnt, hogy a pszichológiai problémákkal és enyhe depresszióval küzdő nők állapota az omega-3 zsírsavak hatására számottevően javult.

 "A két csoport között megfigyelt különbségek igen figyelemreméltóak, különösen, ha azt vesszük, hogy az omega-3 zsírsavaknak a legtöbb, pszichés egészségre ható szerrel ellentétben alig vannak kedvezőtlen mellékhatásai, a keringési rendszer állapotát pedig kifejezetten javítják.

Hozzátartozik azonban az igazsághoz, hogy nem sikerült pozitív hatást elérni a nők azon kisebb csoportjában, akik súlyosabb depressziós tüneteket mutattak" - mondta Dr. Lucas.


A hőhullámoktól szenvedő nők szintén állapotuk javulásáról számoltak be az omega-3 zsírsavakat szedő csoportban. A hőhullámok átlagos napi száma, ami kezdetben 2,8 volt, a kezelés nyomán 1,6-del esett vissza, míg a kontrollcsoportban mindössze 0,5-del. Az omega-3 zsírsavaknak tulajdonítható 1,1-es csökkenés egyenértékű azzal, amit hormon- vagy antidepresszáns terápiával el lehet érni.

 

Ezeknek az eredményeknek a részleteit a kutatók a Menopause című folyóirat hasábjain 2008. novemberében megjelent közleményükben ismertették. 

A hozzászokást és mellékhatásokat okozó antidepresszánsok helyett a Naturalpatika a Ravseen szedését ajánlja Önnek.

 

Szeretnék több információt kapni a Ravseenről

 

 
Naturalpatika - hírküldő


HTML formátum?
Újdonságok, érdekességek

Női változókor - változtasson Ön is!


HTML formátum?
Tudjon meg többet a klímaxról